• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Гурткова робота

/Files/images/ГУРТКОВА РОБОТА.png

/Files/images/bonzay_pr_1.jpg

Сьогодні надзвичайно актуальна проблема щодо виявлення здібностей, інтересів, нахилів дітей та їх розвиток.

У зв’язку з цим перед дошкільним навчальним закладом стоїть важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління, що, в свою чергу, вимагає вдосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних закономірностей всієї системи пізнавальних процесів.

Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота.

Гурткова робота в "Джерельці" є найважливішою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу.

Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок та освітніх інновацій.

/Files/images/42.gif

В дошкільному навчальному закладі працюють

такі гуртки :

1. Гурток раннього читання "Читайлик" під керівництвом Ковалець Ольги Іванівни

2. Гурток логіко-математичного розвитку "Клуб кмітливих та винахідливих" під керівництвом Суєтової Любов Анатоліївни

/Files/images/трногл.jpg


3. Гурток хореографічного мистецтва "Маленькі грації" під керівництвом Приходько Юлії Вікторівни

4. Гурток мистецтва орігамі "Паперове диво" під керівництвом Гасюк Людмили Вікторівни

/Files/images/ргшнгш.jpg


5. Гурток вивчення англійської мови "Hello" під керівництвом Ушокової Юлії Вікторівни

6 Гурток навчання ліпленню "Пластилінові фантазії" під керівництвом Галицької Антоніни Павлівни

/Files/images/Детский сад ФОТО2.jpg

/Files/images/42.gif

Чому участь у гуртках така важлива для малят?

- навчання будується на цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини змісті;

- практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викликають живу потребу в них, а отже - зацікавленість в навчанні;

- можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;

- комфортні умови, розкута увага стимулюють до творчості;

- керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).

Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, вносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.

/Files/images/42.gif

Кiлькiсть переглядiв: 843