Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Гурткова робота
Сьогодні надзвичайно актуальна проблема щодо виявлення здібностей, інтересів, нахилів дітей та їх розвиток.
У зв’язку з цим перед дошкільним навчальним закладом стоїть важливе завдання розвитку творчого потенціалу підростаючого покоління, що, в свою чергу, вимагає вдосконалення навчально-виховного процесу з урахуванням психологічних закономірностей всієї системи пізнавальних процесів.
Широкі можливості у розв’язанні проблеми розвитку творчих здібностей дитини надає гурткова робота.
Гурткова робота в "Джерельці" є найважливішою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу.
Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок та освітніх інновацій.
В дошкільному навчальному закладі працюють
такі гуртки :
1. Гурток раннього читання "Читайлик" під керівництвом Ковалець Ольги Іванівни
2. Гурток логіко-математичного розвитку "Клуб кмітливих та винахідливих" під керівництвом Суєтової Любов Анатоліївни
3. Гурток хореографічного мистецтва "Маленькі грації" під керівництвом Приходько Юлії Вікторівни
4. Гурток мистецтва орігамі "Паперове диво" під керівництвом Гасюк Людмили Вікторівни
5. Гурток вивчення англійської мови "Hello" під керівництвом Ушокової Юлії Вікторівни
6 Гурток навчання ліпленню "Пластилінові фантазії" під керівництвом Галицької Антоніни Павлівни
Чому участь у гуртках така важлива для малят?
- навчання будується на цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини змісті;
- практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викликають живу потребу в них, а отже - зацікавленість в навчанні;
- можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;
- комфортні умови, розкута увага стимулюють до творчості;
- керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).
Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, вносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.
Кiлькiсть переглядiв: 844