Гурток навчання англійської мови

"HELLO"

Керівник:

Ушакова Юлія Вікторівна

/Files/images/IMG_0593.JPG

Навчання іноземної мови в дитячому садку будується з урахуванням особливостей дітей дошкільного віку та суттєво відрізняється від навчання в початковій школі.

Основою викладання англійської мови у дошкільному закладі є навчання в усній формі. Навчання в школі буде базуватися на матеріалі, засвоєному дітьми в усному спілкуванні. Усно малята легко оволодівають не лише окремими словами, але й цілими реченнями. В результаті чого діти швидко засвоюють великий обсяг мовного матеріалу, що викликає у них живий інтерес та бажання до пізнання.

Вивчення дошкільнятами іноземної мови проводиться з урахуванням їх психологічних особливостей. Мовний апарат у них дуже гнучкий, і діти легко наслідують іншомовні звуки, сприймають і відтворюють слова. Правильна вимова, набута в дошкільному віці, міцно закріплюється і залишається на все життя.

/Files/images/IMG_6848.JPG

Характерною особливістю психології дітей є конкретність їхнього мислення. Малята прагнуть до наочно-чуттєвої опори, до конкретизації всього, що їм доводиться бачити. Тому асоціація слова з конкретним предметом чи дією є необхідною умовою мовного матеріалу на цьому етапі. Вчитель використовує картинки, малюнки, роздатковий матеріал, різноманітні іграшки.

Зазвичай дитина стомлюється не діяльністю, а одноманітністю. Виходячи з цього, на занятті постійно змінюються різні форми діяльності такі як:

- робота над вимовою (скоромовки, римовки, казка «Живий язичок»);

- робота з наочним матеріалом (іграшками,малюнками, картинами);

- вивчення та декламація віршів;

- розучування та спів пісень;

- використання загадок;

- відтворення ситуативних діалогів;

- драматизація;

- проведення навчальних ігор (рухливих, дидактичних).

/Files/images/IMG_6857.JPGОсновним прийомом навчання іноземної мови дошкільників є гра. Під час ігрової діяльності всі діти мають однакові можливості. Гра посильна навіть дуже слабким дітям. У грі дитина легко накопичує, закріплює й активізує свій словниковий запас, формує слухову увагу, фонетичний слух і правильну вимову, опановує певну кількість простих граматичних структур. Саме в ігрових ситуаціях дитина починає використовувати вивчений лексико-граматичний матеріал.

Заняття з іноземної мови проводяться з підгрупами (8-12 дітей) 2 рази на тиждень. Тривалість заняття від 20 до 30 хвилин.

/Files/images/DSC_9771.jpg

Завдання роботи:

1. Викликати у дітей інтерес до вивчення англійської мови та підтримувати його упродовж усього періоду навчання.

2. Ознайомити з основними звуками фонетичної будови англійської мови та подальшого розвитку мовного апарату дитини.

3. Формувати вміння розуміти нескладні команди вчителя та реагувати на ряд елементарних питань.

4. Розвивати елементарні мовні навички та вміння.

5. Ознайомити дітей з нескладною лексикою, яка є доступною та відповідає їхньому рівню розвитку.

6. Ввести елементарні мовні конструкції.

7. Виховувати та розвивати особистість шляхом залучення до культури англомовних країн за допомогою дитячого фольклору.

8. Розширювати кругозір дітей та їх загальну культуру.

9. Сприяти одночасно всебічному розвитку дитини.

10. Розвивати здібності та здатність дітей користуватися іноземною мовою для досягнення комунікативних цілей.

/Files/images/IMG_6890.JPG

Принципи роботи:

* Комунікативна спрямованість занять.

* Особистісна орієнтація навчання.

* Взаємопов’язане навчання різних видів мовленнєвої діяльності.

* Відповідність навчального матеріалу рівню психічного та інтелектуального розвитку дітей.

* Забезпечення ігрового характеру навчальної діяльності.

* Системне введення лексики (перше заняття – 3 слова, друге заняття – закріплення, наступні заняття – активізація з використанням мовних конструкцій + 3-4 нових слова).

* Враховувати короткочасну пам'ять дітей на цьому етапі розвитку, системно повертатися до раніше вивченого матеріалу та включати його до наступних занять.

* Навчати повним мовним структурам, що сприяє розвитку навичок говоріння.

/Files/images/7263.gif

Програма для середнього дошкільного віку

ТемаЛексичний та мовленнєвий матеріал

1. Давайте познайомимось

Hello! Ні! Good morning! Good bye! Stand up! Sit down!

boy, girl, children, teacher, yes, no; What is your name? – My name is ...

Where do you live? – I live in ...
2. Іграшки

ball, doll, bell, flag, car, lorry, top,

balloon, pyramid, teddy-bear, toy;

What is this? – It is a…

Take / Show / Give me…please.

Thank you. Good night!
3. Сім'я

father, mother, sister, brother,

grandfather, grandmother, baby,

son, daughter.

I have ...

Have you got a brother? – Yes/No
4. Свійські тварини та птахи

cat, dog, pig, cow, rabbit, horse,

donkey, hen, cock, chick, duck,

goose. I see…
5.Цифри та лічба

one, two, three, four, five,

six, seven, eight, nine, ten, eleven, twelve,

Let's count! How many...?

How old are you? – I am…
6. Дикі тварини

bear, hare, wolf, fox, squirrel, frog,

fish, mouse, crocodile, kangaroo,

zebra, giraffe, monkey, zoo;

Swim! Run! Fly! Hop! Stop! Look!

Catch!
7. Кольори

red, blue, green, yellow, orange, pink, brown;

What colour is it? – It is…
8. Фрукти

apple, pear, plum, cherry, peach,

orange, lemon, banana, juice,

grapes,

I like to eat/drink ...

Do you to eat/drink …? – Yes/No
9.Овочі

potato, tomato, cucumber,

carrot, cabbage, radish
10.Частини тіла

head, nose, eyes, ears, mouth,

arm, hand, leg, foot(feet), face, finger, hair, cheek, finger; left, right
11. Моя кімната

house, flat, room,

window, door, ceiling, floor, wall lamp, clock, table, desk, bed, chair, arm-chair, sofa, carpet

12. Свята

New Year, Happy New Year,

New Year tree, Santa Claus,

presents, Happy Birthday, Happy Mother’s Day

/Files/images/perekhod.gif

Очікувані результати на кінець першого року навчання

Аудіювання

- розрізняти загальновживані слова на англійській мові;

- розуміти прості інструкції та команди;

- сприймати на слух та розуміти лексичний матеріал у межах 12 тем;

- сприймати розповідь викладача з 3 речень обсягом по 4-5 слів у кожному, яка супроводжується наочністю.

Говоріння

Монологічне мовлення:

* вміти правильно вимовляти звуки англійської мови;

* знати напам'ять 12 віршів, 8 пісень та розуміти їх зміст;

* засвоїти близько 160 лексичних одиниць та 20 фраз з вивчених тем;

* будувати фрази з 4-5 слів за зразком мовлення.

Діалогічне мовлення:

* правильно поставити близько 10 запитань та дати відповіді на них.

/Files/images/perekhod.gif

Програма для старшого дошкільного віку

ТемаЛексичний та мовленнєвий матеріал

1. Давайте познайомимось

Hello! Ні! Good morning!

I'm glad to see you!

How are you? – I’m fine, thank you.

Good bye! Stand up! Sit down!

yes, no; boy, girl, children, teacher;

What's your name? – My name is ...

Where do you live? – I live in ...

What street do you live in? –

I live in ... street.

How old are you? – I 'm …
2. Іграшки

ball, doll, bell, flag, car, lorry,

top, bus, tram, balloon,

pyramid, toys, teddy-bear;

What's this? – It's a...

I like a...

Take /Show /Give me a ... please.

Thank you. Close /open your eyes.
3. Сім'я

father, mother, sister, brother,

grandfather, grandmother, cousin,

son, daughter, baby, family;

big, little, his, her;

I have ... Good night!

4. Свійські тварини

та птахи

cat, dog, cow, horse, goat, sheep,

pig, rabbit, donkey, puppy, kitten,

hen, cock, chick, duck, goose,

domestic animals; I see ...
5. Дикі тварини

fox, wolf, bear, hare, squirrel,

frog, fish, mouse, tiger, lion,

crocodile, giraffe, elephant,

monkey, parrot, zoo, wild animals;

Swim! Run! Fly! Hop! Stop!

Look! Catch!

6. Цифри та лічба

one, two, three, four, five,

six, seven, eight, nine, ten;

eleven, twelve, thirteen, fourteen,

fifteen, sixteen, seventeen,

eighteen, nineteen, plus, minus

Let's count! How many ...
7. Кольори

red, blue, green, yellow, orange,

pink, violet, brown, grey,

black, white;

What colour is it?It is ...
8. Фрукти

fruit, apple, pear, plum, peach, apricot, cherry, orange, strawberry, grapes, lemon, banana, pineapple, juice

What do you like to eat? –

I like to eat

What do you like to drink? –

I like to drink

Do you like to eat …?
9. Овочіvegetable, potato, tomato, cucumber, carrot, cabbage, beet, radish

10. Частини тіла

body, head, face, nose, eye, ear, mouth, cheek, hair, arm, hand, finger, leg,

foot(feet), toes, shoulders,

knees; left, right; clap, step, wash, brush

11.Продукти та

посуд

cup, glass, plate, fork, spoon, milk, tea, coffee, jam, honey, cheese, sausage, bread, butter, soup, salad, chicken, pizza, pasta, egg, water, ice-cream

12. Моя кімнатаhouse, flat, room, window, door, ceiling, floor, wall, table, desk, chair, arm-chair, bed, sofa, lamp, clock, shelf, TV-set, vase, picture, carpet
13. Одягdress, sundress, skirt, shirt, T-shirt, shorts, jeans, socks, cap, hat, scarf, coat, shoes, boots
14. Пори року

spring, summer, autumn, winter;

What season is it? – It's ...

wind, rain, snow, sun, tree, flower

15. Учень та школа

school, school-boy, school-girl,

pupil, bag, pen, pencil, box,

pencil-case, book, note-book, ruler

16. Свята

New Year, Happy New Year,

New Year tree, Santa Claus,

presents, Happy Birthday, Happy Mother’s Day

/Files/images/7263.gif

Очікувані результати на кінець другого року навчання

Аудіювання

- розрізняти загальновживані слова на англійській мові;

- розуміти прості інструкції та команди;

- сприймати на слух та розуміти лексичний матеріал у межах 16 тем;

- сприймати розповідь викладача з 3-5 речень обсягом по 4-5 слів у кожному, яка супроводжується наочністю.

Говоріння

Монологічне мовлення:

- вміти правильно вимовляти звуки англійської мови;

- знати напам'ять 16 віршів, 13 пісень та розуміти їх зміст;

- засвоїти близько 200 лексичних одиниць та виразів з вивчених тем;

- представити себе, своїх друзів, родичів;

- будувати фрази з 4-5 слів за зразком мовлення.

Діалогічне мовлення:

- правильно поставити близько 15 запитань та дати відповіді на них;

- вести діалог-розпитування.

/Files/images/perekhod.gif

Кiлькiсть переглядiв: 892