Гурток хореографічного мистецтва

"Маленькі грації"

/Files/images/JBALET2.gif

Керівник:

Приходько Юлія Вікторівна

Танець - це рух, а рух - життя!

/Files/images/DSC_6972.jpg

Одним і наймогутніших засобів виховання ,яке впливає на почуття і за допомогою якого здійснюється формування особистості є хореографічне мистецтво.

Хто з нас не захоплювався цим вічно молодим мистецтвом, що дарує людям радість. Завдяки йому ми маємо можливість доторкнутися до піднесеного, хвилюючого і чарівного, адже танець-це життя.Це справжні почуття і хвилюючі емоції.

/Files/images/жж.jpg

Завдяки систематичній хореографічній освіті і вихованню, діти набувають не тільки хореографічних навичок , а й збагачуються розвитком цілого ряду рис: почуттям колективізму, працьовитості , зібраності, витримки, чуйності , доброти, та інших , дуже цінних для життя. Діти оздоровлюються і підвищують життєвий тонус, багато дошкільнят долають сором'язливість, вчаться співпрацювати у колективі.

Заняття хореографією сприяють розвитку координації рухів, просторового орієнтування. /Files/images/DSC_1333.jpg

Саме танець допомагає дитині розкритися, а часом утвердитися в середовищі однолітків.

Хореографічні вправи дають уявлення про класичний танець. Класичний танець - це вид хореографічної пластики, побудований на певних строгих законах. Він являє собою чітко вироблену систему рухів. Проте саме в дитячому віці закладаються основи класичного танцю, дається початкова освіта. Класичний танець спрямований на вироблення необхідних хореографічних навичок: розвиток виворотності, зміцнення мускулатури, стоп і підйому, розвиток еластичності зв'язок і м'якість рухів. Якщо дитина прагне виразити себе за допомогою руху, не обмежуйте її, допомагайте розвивати виразність, пластичність, загальну культуру руху. /Files/images/DSC_6457.jpg

На колективних заняттях вивчаються найпростіші танцювальні елементи і композиції. Діти вчаться працювати у взаємодії один з одним, розуміти і відчувати партнера. Всі навички та вміння, придбані на колективних заняттях, стануть в нагоді дітям в подальшому житті. Дитина, яка вміє танцювати, розвивається швидше і гармонійніше своїх однолітків.

/Files/images/DSC_6673.jpg

ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ – дати дітям початкову хореографічну підготовку, виявити нахили дітей і задовольнити їх потребу в руховій активності, розвинути почуття ритму, танцювальну виразність, координацію рухів ,і на цій основі виховувати художній смак, уміння повноцінно сприймати мистецтво танцю.

МЕТА: Сприяти індивідуальному становленню особистості дитини під впливом цінностей хореографічного мистецтва, у процесі власної мистецько-практичної діяльності, взаємодії з педагогом і дитячим колективом.

Поради батькам:

НЕ ОБМЕЖУЙТЕ розвиток дитини надто ранньою хореографічною спеціалізацією. Коли дитині 3-5 років, ви не можете передбачити, чи схоче вона стати артистом балету./Files/images/P1010062гшш.jpg

НЕ ОЧІЙКУЙТЕ від занять хореографією швидкого зовнішнього результату. Правильно оцінюйте психофізіологічні можливості дитини. Наслідком занять має бути поступовий розвиток її здібностей.

НЕ СМИКАЙТЕ дитину під час занять, якщо вам здається, що вона порушує дисципліну або неточно повторює рухи за педагогом. Поважайте її творчість, не руйнуйте радісну, безпечну атмосферу заняття.

НЕ ВВАЖАЙТЕ свого малюка «жахливою дитиною». Ваша донька або син – це маленьке диво.

/Files/images/5c927e209eee (1).gif

Значення форми одягу для занять хореографією

Танець - це не тільки фізична підготовка, а ще й прищеплення естетичного смаку та загальної культури дитини. Коли він починає займатися хореографією завжди постає питання форми одягу. Яку ж купити і де? Це важливо не тільки для педагога, але і для самих дітей. Зовнішній вигляд для них має велике значення.

/Files/images/kids.jpg

Є загальні певні вимоги до форми одягу для занять хореографією. Форма в групі повинна бути єдиною. Дитина одягнена в одяг відрізняющійся від одягу всієї групи, буде почувати себе не комфортно. У ній видно лінії тіла дитини, якщо він одягнений в форму у викладача є можливість коректувати недоліки. Вона створює особливу атмосферу на занятті, форма виховує акуратність і дисциплінує. У ній навіть найпростіші танцювальні рухи будуть виглядати набагато красивіше і з'явиться позитивний настрій, активізується бажання працювати. Спеціальний одяг допоможе дитині відчути себе танцором і членом колективу, дасть можливість відчути свою причетність до загальної справи. Форма повинна бути зручною і комфортною, красивою, чистою і охайною. Взуття для хореографії, це балетки або чешки, повинні забезпечувати ідеальну роботу стопи.

Вимога до форми одягу на заняттях хореографією для дівчаток:

- купальник із спідницею (колір уточнює викладач);

- білі шкарпетки або білі капронові колготи;

- білі чешки або балетки.

Вимога до форми одягу на заняттях хореографією для хлопчиків:

- чорні шорти;

- біла футболка;

- білі шкарпетки;

- білі чешки або балетки.

У разі підбору купальників для дівчаток, більш естетично виглядають купальники з додаванням лайкри. Вони будуть акуратно облягати фігуру. Рукава можуть бути будь-якої довжини. Колір різний (білий, рожевий, блакитний). Спідничка повинна гармоніювати з кольором купальника. Якщо дитина опустить руки «по швах», то це і покаже саму правильну довжину спідниці для конкретної дитини. Таку спідничку зручно брати в руки під час танцю.

Дівчата обов'язково приходять на заняття з гладко прибраними волоссям, забраними в пучок. А хлопчиками акуратно причесаний.

Всі ці прості вимоги допоможуть дітям сформувати естетичний смак і самодисципліну.

/Files/images/5c927e209eee (1).gif

Під час організації та проведення хореографічних занять з дітьми дошкільного віку слід дотримуватися наступних методичних вимог:

* постановка перед кожним заняттям навчальних, виховних, розвиваючих та оздоровчих завдань;

* добір змісту заняття відповідно його тематиці, меті й завданням;

* використання різнохарактерного, образного музичного матеріалу, що відповідає завданням певної частини заняття;

* повторення попереднього й подача нового матеріалу, з обов'язковим його закріпленням шляхом багаторазового, варіативного використання;

* зміна видів діяльності, місця розташування дітей, оптимальне дозування припустимого навантаження;

* поєднання репродуктивного й продуктивного видів діяльності, надання дітям свободи у виборі способів рішення творчих завдань;

* здійснення індивідуально-диференційованого підходу (урахування фізичних можливостей, психічних та статевих особливостей, інтересів дитини);

* використання різноманітних методів і прийомів, що стимулюють рухову, розумову, пізнавальну й творчу активність дітей;

* створення цікавої ігрової атмосфери, що сприяє підвищенню інтересу до заняття;

* створення атмосфери захищеності й комфортності під час заняття, доброзичливий характер спілкування з педагогом, заохочення навіть незначних досягнень дітей;

* особиста участь педагога у виконанні танцювальних рухів;

* підведення підсумків з аналізом діяльності дітей, повідомлення мети наступного заняття для підвищення інтересу та мотиваційної готовності.

/Files/images/5c927e209eee (1).gif

Кiлькiсть переглядiв: 359